شرایط و مقررات

داوطلب گرامي ضمن عرض خيرمقدم خدمت جنابعالي خواهشمند است مطالب مندرج در اين فرم را به دقت مطالعه نموده، سپس اقدام به ثبت نام نمائيد.

  1. تکمیل اطلاعات صحیح و ارائه تصویر کارت ملی هنگام ثبت نام اجباری است. چناچه در ارائه مدارک و اطلاعات تناقضی مشاهده شود، در صورت جعل اسناد و یا موارد مشابه، اکانت شخص خاطی حذف شده و هیچ هزینه ­ای مسترد نخواهد شد و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.
  2. رعايت كليه قوانین و اصول حاکم بر کلاس­ های رسمی الزاميست. در صورت مشاهده هرگونه نقض قوانین و بر هم زدن نظم و مقررات و …، بدون هیچ تذکری اکانت شخص خاطی حذف شده و هیچ هزینه­ ای مسترد نخواهد شد و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.
  3. كليه درخواست­ هاي داوطلب (آموزشي، مالي و …) مي‌بايست به صورت كتبي (نوشتن بر روی کاغذ و ارسال تصویر آن به حساب تلگرامی تیم پشتیبانی) انجام پذیرد و به درخواست‌هاي شفاهي، حضوري و تلفني و … ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  4. تاريخ شروع هر دوره در بعضي از موارد ممكن است به تأخير بيافتد كه در صورت وقوع اين مسأله حتماً از قبل به داوطلب اطلاع داده خواهد شد.
  5. در كلاس‌های حضوری در صورت تأخير و یا غیبت داوطلبان ، دپارتمان مسئوليتي در قبال عدم اجازه حضور در كلاس توسط اساتيد نخواهد داشت.
  6. پرداخت كل شهريه (نقد و یا چك) مي‌بايست قبل از شروع دوره باشد و قبل از پرداخت كامل شهريه (نقد و یا چک)، مجوز استفاده از دوره به داوطلب داده نخواهد شد.
  7. دانشجویانی که از شرایط اقساطی برای پرداخت شهریه خود استفاده می­کنند، در صورتی که در موعد مقرر موفق به پرداخت اقساط خود نشوند، دپارتمان این اختیار را دارد تا هنگام وصول مطالبات، دانشجو را از ادامه شرکت در تمامی خدمات دپارتمان باز دارد.
  8. در صورت درخواست كتبي داوطلب مبني بر انصراف از كلاس­ ها، مطابق موارد ذيل اقدام خواهد شد:

الف) پس از امضاي تعهدنامه و تكميل فرم ثبت‌نام تا ده روز مانده به شروع دوره (اولين درس از هر دوره) استرداد شهريه پس از كسر 50% از كل شهريه آزاد آن درس امكان‌پذير مي‌باشد (توضيح: حتي اگر داوطلب كل مبلغ شهريه آن درس را نپرداخته باشد 50% از كل شهريه آزاد و بدون تخفیف آن درس كسر خواهد شد).

ب) از ده روز مانده به شروع دوره (اولين درس از هر دوره) شهريه آن به هيچ عنوان (از قبيل مأموريت اداري، انتقالي، مشموليت نظام وظيفه، مسافرت به خارج يا هر نقطه ديگر، بيماري، تداخل با برنامه دانشگاه، قبولي در دانشگاه، نارضايتي از استاد، عدم توانايي درس خواندن، مشكلات خانوادگي، فوت نزديكان و ساير موارد پيش‌بيني نشده دیگر) مسترد نخواهد شد، لذا از داوطلبان عزيز تقاضا مي‌گردد با عنايت كامل به موارد فوق اقدام به ثبت نام نمايند.

  1. ثبت نام بعد از شروع دوره (اولین درس از هر دوره)، ثبت نام کلاس های آفلاین و یا بعد از دسترسی به ویدئوهای آفلاین هر درس شامل بند (ب) ماده فوق خواهد بود.
  2. عدم شركت در كلاس ­ها پس از ثبت نام و شروع دوره، هيچگونه حقي را جهت انصراف داوطلبان و یا انتقال به فرد دیگر ايجاد نخواهد كرد.
  3. در دوره­ های حضوری در صورت مساعد نبودن شرایط برگزاری، کلاس ­ها به صورت آنلاین برگزار می­ گردد و هزینه ­ای تحت عنوان مابه ­التفاوت و یا هر عنوان دیگری مسترد نمی­گردد.
  4. داوطلبانی که چند کلاس ثبت­ نام نموده ­اند لزومی ندارد تمام دروس را در یک ترم شرکت کنند، بلکه می­ توانند در صورت تمایل و به انتخاب خود دروس را در ترم­ های ارائه شده از طرف دپارتمان در همان سال تحصیلی شرکت نمایند. همچنین این داوطلبان می­توانند در صورت تمایل و به انتخاب خود تعدادی از دروس را به صورت حضوری و تعدادی را به صورت آنلاین شرکت نمایند (در صورت ارائه شدن کلاس حضوری). برای این منظور لازم است داوطلبان هنگام ثبت ­نام این موارد را حتماً مشخص نمایند.
  5. بعد از انتخاب دروس و نحوه شرکت در کلاس­ ها، انتقال و یا تغییر کلاس اعم از حضوری و آنلاین از یک کد به کد دیگر، از یک درس به درس دیگر، از یک ترم به ترم دیگر و یا از حضوری به آنلاین و بالعکس و موارد مشابه به هر دلیلی امکان­پذیر نمی ­باشد. جلساتی از کلاس­ های حضوری که داوطلب غایب بوده است نیز شامل این بند می ­شود.
  6. دانشجو تعهد می­نماید اکانت کلاس ­های آنلاین را در اختیار شخص دیگری قرار ندهد. در صورتی که سیستم هوشمند پرتال، این موضوع را تشخیص دهد، بدون هیچ تذکری اکانت شخص خاطی حذف شده و هیچ هزینه ­ای مسترد نخواهد شد و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.
  7. استفاده از خدمات ثبت ­نامی (جزوه، کلاس، آزمون و …) شرعاً و قانوناً فقط برای داوطلب ثبت ­نام کننده مجاز می­ باشد و استفاده گروهی، تماشای همزمان چند نفر از یک سیستم و پخش کردن جزوات و آزمون ­ها و … مورد رضایت دپارتمان و اساتید نمی ­باشد. اگر به هر طریقی خلاف این قوانین مشخص شود، بدون هیچ تذکری اکانت شخص و یا اشخاص خاطی حذف شده و هیچ هزینه ­ای مسترد نخواهد شد و پیگرد قانونی انجام خواهد شد.
  8. استفاده از کلاس­ های غیرحضوری (آنلاین و آفلاین) با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی دپارتمان امکان ­پذیر می ­باشد که فقط بر روی یک سیستم (ویندوز یا اندروید) قابل استفاده است. لذا در انتخاب دستگاه مورد نظر دقت نمایید. راهنمای نصب و استفاده از اپلیکیشن کلاس­ ها بعد از ثبت ­نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
  9. سیستم بازپخش کلاس­ های آنلاین به دو صورت استریم و همچنین ویدئوی دانلودی قفل­ گذاری شده می­ باشد که فقط از طریق اپلیکیشن کلاس ­ها قابل استفاده می ­باشد. بازپخش دانلودی فقط بر روی سیستم عامل ویندوز قابل استفاده می ­باشد.
  10. ضبط، خرید و فروش، تکثیر و انتشار کلاس­ های آنلاین و آفلاین به هرنوعی خلاف قوانین، مقررات، اخلاق، شرع و عرف می­ باشد. اکانت افرادی که به هر نوعی اقدام به این اعمال نمایند بدون هیچ تذکری حذف شده و هیچ هزینه ­ای مسترد نخواهد شد و پیگرد قانونی انجام خواهد شد (تخلفات و مجازات­ها در خصوص قانون حمایت از حقوق مولفان و حق نشر (ماده 23): هرکس تمام و یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود و یا به نام پدید آورنده بدون اجازه او به شخص دیگری نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تأدیبی از شش ماه تا سه سال به همراه مجازات نقدی محکوم خواهد شد).
  11. فایل جزوات دروسی که اساتید مربوطه در اختیار دپارتمان قرار دهند در پرتال کلاس­ های آنلاین بارگذاری شده و داوطلبان کلاس­های آنلاین باید از پرتال خود اقدام به دانلود جزوات نمایند. دپارتمان تعهدی در زمینه ارائه فایل جزوات از طریق تلگرام، واتساپ، ارسال فیزیکی و یا … ندارد.
  12. فایل جزوات کلاسی به صلاحدید اساتید ممکن است قبل و یا بعد از کلاس­ در پرتال کلاس ­های آنلاین بارگذاری شوند. دروسی که اساتید مربوطه فایل جزوه به دپارتمان ارائه نمی ­کنند دپارتمان تعهدی در قبال ارائه فایل و یا ارسال فیزیکی جزوه ندارد.
  13. استفاده از بازپخش کلاس ­ها، کانال ها و گروه های درسی تا کنکور همان سال تحصیلی اعتبار دارد (تاریخ کنکور: تاریخ اعلامی سازمان سنجش در موعد ثبت­ نام اولیه داوطلبان برای کنکور).
  14. در صورت نیاز به جلسات فوق ­العاده یا جبرانی، استاد مربوطه روز و ساعت کلاس مورد نظر را تعیین می­نماید و دپارتمان اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد.
  15. کلاس­ ها در تمامی روزها (حتی تعطیلات رسمی) و طبق برنامه اعلامی برگزار می­گردد و در صورت کنسل شدن یک جلسه، از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
  16. در برخی شرایط خاص ممکن است بنا به نظر موسسه مدرس دوره تغییر یابد. در این صورت دوره مربوطه روال عادی خود را خواهد داشت.
  17. داوطلبانی که از طرح­ های تخفیفی دپارتمان استفاده نموده­ اند در صورتی­ که به علل مختلف از جمله حذف درس از شرایط طرح خارج شوند، کلیه تخفیفات اعمال شده حذف گردیده و شهریه تمامی خدمات آن­ها به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.
  18. برنامه‌ريزي دوره طبق شرايط عمومي و اختصاصي آزمون سال گذشته طراحي شده است و هرگونه تغييري در نحوه پذيرش دانشگاه، حقي را جهت انصراف از دوره ايجاد نمي‌كند.
  19. زمان شروع کلاس­ ها مطابق برنامه اعلام شده است، لذا از طرف دپارتمان جهت شروع کلاس­ ها تنها از طریق سایت و یا کانال اطلاع رسانی می شود و عدم آگاهی داوطلب از زمان شروع کلاس ­ها حقی را برای ایشان جهت انصراف ایجاد نخواهد نمود.
  20. محل برگزاری کلاس­ های حضوری در محل تعیین شده توسط دپارتمان می ­باشد که هنگام شروع کلاس ­ها به اطلاع داوطلب خواهد رسید.
  21. در صورت کسب رتبه برتر توسط داوطلب استفاده کننده از خدمات دپارتمان، دپارتمان حق اعلان اسم داوطلب را دارد.
  22. ثبت­ نام غیرحضوری (تلفنی، اینترنتی و …) در حکم تایید کامل این تعهدنامه می ­باشد.
  23. ملاک اطلاع رسانی دپارتمان اعلانات رسمی در سایت و صفحات مجازی دپارتمان می­باشد و هرگونه استناد به نقل قول ­های شفاهی از پرسنل دپارتمان، اساتید و یا سایر داوطلبین پذیرفته نخواهد بود.
  24. هزینه کلیه موارد کمک آموزشی از قبیل جزوه، نمونه سوال، کتاب و … که به تشخیص استاد مورد نیاز باشد بر عهده دانشجو می­باشد و هزینه ثبت ­نام کلاس این موارد را پوشش نمی­ دهد.
  25. نام کاربری و رمز ورود به پرتال کلاس­ های آنلاین یک روز قبل از کلاس ­ها در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
  26. هر ساعت درسی معادل 50 دقیقه می­ باشد (10 دقیقه استراحت).
  27. دپارتمان ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خود را مجاز می­داند تا در صورت لزوم به گسترش و یا تعدیل بندهای فوق اقدام نماید و تغییرات را از طریق کانال اطلاع رسانی کند.
  28. دانشجویان محترم ملزم می باشند تمامی بندهای فوق را به دقت مطالعه نموده و ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت تعهدنامه، متن تایید قوانین را به همراه ذکر نام، نام خانوادگی، کدملی، لیست خدمات دریافتی به انضمام امضاء و تاریخ در برگه کاغذ یادداشت نموده و تصویر آن را ارسال نمایند.
  29. لازم به ذکر است عدم ارسال تاییدیه قوانین فوق در موعد مقرر به منزله قبول تمامی قوانین می باشد و حقي را جهت انصراف از دوره ايجاد نمي‌كند.